Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 1.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 2.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 3.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 4.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 5.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 6.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 7.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 8.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 9.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 10.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 11.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 12.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 13.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 14.
  • Presentations 'TC "Spice" mārketinga stratēģija', 15.
Extract

Priekšlikumi & Secinājumi
1.Tirdzniecības centram “Spice” jāuzlabo SEO. Kā izpetījām ievadot atslēgvārdus “tirdzniecības centrs”,pirmajā lapā nav ne miņas no tirdzniecības centra “Spice”. To vajadzētu mainīt.
2. Mājaslapa ir jāizveido mazliet ērtāka un pieejamāka,saglabājot esošo pievilcīgumu un estētiskumu. Iespējams,kontaktu sadaļu labāk būtu izvietot lapas augšdaļā,nevis sānos.
3. Tirdzniecības centram “Spice” būtu noderīgi rīkot vairāk konkursus twitter vidē-tieši šī interneta platforma var būt ļoti noderīga-cilvēkiem pārpublicējot ziņas,tās redz arī visi viņu sekotāji,tādejādi informācija izplatās ātri un popularitātes līmenis aug. Kā novērojām,instagram kontā sekotāju skaits aug ar katru dienu,jo tiek rīkoti konkursi.
4. Kopumā tirdzniecības centra “Spice” interneta mārketinga stratēģija ir vērtējama atzinīgi,jo “Spice” ir izteikts līderis sociālo tīklu vietnēs un regulāri uztur sekotāju interesi. (piemēram,facebook lapā sekotāju skaits nedēļā aug par 1,2 % jeb par 124 sekotājiem nedēļā).

Author's comment
Atlants