Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 1.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 2.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 3.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 4.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 5.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 6.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 7.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 8.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 9.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 10.
  • Presentations 'Tirgus veidi, ietekmējošie faktori. Mārketinga koncepcijas', 11.
Extract

Marketinga koncepcijas 1 k
● Produkcijas koncepcija (pārdot pēc iespējas vairāk, kontrolējot izmaksas un ražošanas efektivitāti, piem., Forda T-modelis);
● Produkta koncepcija (balstās uz produkta kvalitāti, pieņemot, ka patērētājs izvēlēsies labākas kvalitātes produktu, piem., GM – diversificējot ražošanas līnijas);
● Pārdošanas koncepcija (agresivās pārdošanas un veicināšanas koncepcija, ja reklamēs, tad pirks, pārdevējs ir pirmais, piem., Televeikali);

Mārketinga koncepcijas 2
● Mārketinga koncepcija (balstās uz patērētāju vajadzību analīzi, tālāk uz to bāzes veidojot piedāvājumu to apmierināšanai produktu veidā, piem., Gillette – Venus);
- Orientācija uz efektivitātes rādītājiem,
- Analītiska pieeja tirgus pētījumiem,
- Priekšroka stratēģiskais plānošanai,
- Priekšroka speciālistiem ar augstāko izglītību,
- Darbības mērķtiecīga koncentrēšana uz pircēju segmentiem.

Atlants