Evaluation:
Published: 26.06.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Korporatīvās, politiskās un sociālās reklāmas sabiedrisko attiecību kontekstā', 1.
  • Research Papers 'Korporatīvās, politiskās un sociālās reklāmas sabiedrisko attiecību kontekstā', 2.
  • Research Papers 'Korporatīvās, politiskās un sociālās reklāmas sabiedrisko attiecību kontekstā', 3.
  • Research Papers 'Korporatīvās, politiskās un sociālās reklāmas sabiedrisko attiecību kontekstā', 4.
  • Research Papers 'Korporatīvās, politiskās un sociālās reklāmas sabiedrisko attiecību kontekstā', 5.
  • Research Papers 'Korporatīvās, politiskās un sociālās reklāmas sabiedrisko attiecību kontekstā', 6.
Extract

Pirmajā savā praktiskajā darbā jau aprakstīju, kādas iezīmes ir kopīgas un atšķirīgas reklāmai un sabiedriskajām attiecībām kā tādām. Tagad pienācis laiks pamanīt atšķirību starp korporatīvajām, politiskajām un sociālajām reklāmām.
Kā vienu no reklāmas definīcijām sabiedrisko attiecību kontekstā var minēt definīciju:
Reklāma ir informācija, kuru masu saziņas līdzeklim sniedzis noteikts informācijas sniedzējs, kurš apmaksā reklāmas laiku vai laukumu. Reklāma ir kontrolējama metode, kā publicēt informāciju masu saziņas līdzekļos.
Attiecīgi izriet, ka šo informāciju sniedz reklāmai ar vienotu un tomēr atšķirīgu mērķi – būt pamanītam, taču – mērķiem nianses var būt atšķirīgas. Tāpat arī atšķiras savā starpā korporatīvās, politiskās un sociālās reklāmas. Sabiedrisko attiecību speciālisti strādā pie visām, taču ar dažādiem mērķiem.
Man pašai vistuvākās ir sociālās reklāmas, jo patīk, ja sabiedrībā tiek veicināta kāda ideja vai doma, ka tiek veikt darbs ar sabiedrību, jo būtībā sociālajām reklāmām pamatā ir pozitīvs mērķis. No otras puses, šīs reklāmas ir vissarežģītākās. Tāpat kā korporatīvājām un politiskajām reklāmām, arī sociālajām ir mērķis ietekmēt tās saņēmēja uzvedību, turklāt ilgstoši. …

Author's comment
Atlants