Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Alternatīvās pedagoģijas teorijas - Montesoro, Frēbels, Frenē, Valdorfpedagoģija', 1.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvās pedagoģijas teorijas - Montesoro, Frēbels, Frenē, Valdorfpedagoģija', 2.
Extract

Salīdzinot visas pieminētās alternatīvās mācīšanās iespējas, var redzēt, ka to kopīgais pamats ir izveidot harmonisku, radošu personību. Būtiska atsķirība starp šīm alternatīvām ir vecāku un skolotāju loma bērnu audzināšanā. Valdorfpedagoģijā vecākiem un skolotājiem tiek piešķirta īpaša loma- notiek nepārtraukta, cieša sadarbība ar bērnu. Savukārt M. Montessori un S. Frenē uzsver bērnā individualitāti un patstāvību.Visas aplūkotās idejas, sākot ar savu rašanās brīdi līdz šodienai radījušas būtiskas plašas un paliekošas ietekmes izglītībā.…

Atlants