Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 1.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 2.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 3.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 4.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 5.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 6.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 7.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 8.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 9.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 10.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 11.
  • Research Papers 'Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskā pārbaude', 12.
Extract

Saskaņā ar Speciālās izglītības attīstības koncepcijas realizēšanai izstrādātajiem noteikumiem visās speciālajās skolās jāveic:
sistemātiska izglītojamo pedagoģiski psiholoģiska un medicīniska izpēte, rezultātu analīze. Jāizstrādā individuālas programmas katram izglītojamajam “C” līmeņa klasēs.

Visiem , kas piedalās bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem mācīšanā un audzināšanā, jācenšas pēc iespējas dziļāk izzināt katra audzēkņa garīgo attīstību un viņa personības īpatnības, lai mērķtiecīgi un zinātniski pareizi sagatavotu šos skolēnus patstāvīgai dzīvei un darbam mūsu sabiedrībā. Tas iespējams ir tikai tad, ja viņus labi pazīstam, ja tiek noskaidrota katra indivīda grūtību un spēju diapazons, viņa mijattiecības ar vidi.…

Author's comment
Atlants