Evaluation:
Published: 08.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 1.
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 2.
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 3.
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 4.
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 5.
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 6.
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 7.
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 8.
  • Research Papers 'Mazcenas mobilā telefona virzīšana tirgū', 9.
Extract

Mārketinga komunikāciju komplekss ietver četrus veidus: reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās saskares un personiskā apskalpošana.
Uzņēmumam „LMT” ir diezgan stipra konkurence telekomunikāciju jomā un tāpēc organizācijas vadībai plaši jādomā par to, kā pareizi virzīt savus pakalpojumus tirgū. Mēs bieži varam redzēt dažādas „LMT” reklāmas gan televīzijā, gan interneta vietnē, gan ielas stendos ne tikai par „Mazcenas mobilo”, bet arī par jauniem tarifu plāniem, ko piedāvā uzņēmums. Reklāma ir viena no metodēm, ko izmanto uzņēmums, lai informēt savus klientus par jauninājumiem. Reklāmai ir lielas priekšrocības salīdzinājumā ar citiem paņēmieniem. Tā ir sabiedriska (to redz uzreis ļoti daudz potenciālo klientu), tai piemīt pārliecināšanas spēja (tā kā reklāma parasti atkārtojas, tad tā palīdz pieņemt lēmumu) un reklāma ir ekspresīva (krāsas, skaņas un datora specefekti ļoti skaisti parāda produkta īpašības, pakalpojumus). Bet par reklāmas būtību uzņēmuma „LMT” tieši „Mazcenas mobila” „dzīvē” mēs apskatīsim vēlāk.
Uzņēmums izmanto arī tādu pieeju kā produktu realizācijas veicināšana, tas nozīmēs, ka „LMT” bieži veic dažādas akcijas, piemēram, 2009.gada 1.septembrī uzņēmums veica tādu akciju, ka mobilo telefonu dāvinašana pirmklasniekiem ar O`Kartes sākuma komplektu. Šī akcija piesaistīja ļoti daudzus klientus – pirmklasnieku vecākus, jo vienā tīklā tomēr sarunas ir lētākas.
Protams, uzņēmums „LMT” izmanto arī personisku apkalpošanu, kas nozīmē regulārus pārdevēja kontaktus ar pircēju. Pārdevējs apkalpojot pircēju stāsta viņam par produkta īpašība, demonstrē produktu, parāda kā pareizi jāizmanto utml. „LMT” ir apkalpošanas centri visā Latvijas teritorijā, ka arī mazumtirgotāju veikali (Dual, Trodekss), kur var nopirkt „Mazcenas mobilo” un saņemt vajadzīgo konsultāciju.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants