Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 1.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 2.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 3.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 4.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 5.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 6.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 7.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 8.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 9.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 10.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 11.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 12.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 13.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 14.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 15.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 16.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 17.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 18.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 19.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 20.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 21.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 22.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 23.
  • Research Papers 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Zinātniski pētnieciskā daļa    6
1.  Viesmīlības būtība    6
2.  Uzņēmuma atrašanās vieta un telpu dizains    9
3.  Ēdienkarte    11
4.  Reklāma    14
5.  Attiecību veidošana ar klientiem    17
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

Cilvēkiem raksturīgā viesmīlība jau sen kļuvusi par varenas nozares pamatu. Un viens no šiem nozares veidiem ir ēdināšanas uzņēmējdarbība. Tās darbība ir pilnīgi orientēta uz klientu vajadzību un vēlmju apmierināšanu. Klienti ir svarīgi gan viesmīlības uzņēmumu vadītājiem, gan darbiniekiem. Mūsdienās konkurences apstākļos izdzīvos tie uzņēmumi, kas iegūs lojālus, pastāvīgus klientus.
Viesmīlības nozare ir ļoti dinamiska. Ikviens klients, katra saskarsme ar viņu savā veidā ir unikāla. Tāpēc šai nozarei ir vajadzīgi darbinieki, kuri gatavi pārvarētu grūtības, kuri var paredzēt sarežģītas situācijas, pirms tās kļūst par reālām situācijām.

Darba mērķis : Izpētīt, un analizēt ēdināšanas uzņēmumu izvēli noteicošos kritērijus no klientu viedokļa.…

Author's comment
Atlants