Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 1.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 2.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 3.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 4.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 5.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 6.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 7.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 8.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 9.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 10.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 11.
Extract

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.


Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu sāk lietot kā sugas vārdu – piemēram, skočs (no "Scotch") vai kola (no "Coca-Cola"). …

Author's comment
Atlants