Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas kampaņa', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas kampaņa', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas kampaņa', 3.
Extract

Reklāmas, arī starptautiskās reklāmas pamatprincipi ir
Reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
Tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interesi par produktu;
Patērētājam ir jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem (AIDA modelis)

Reklāmai jābūt:
Vienkāršai- lai patērētājs to spētu uztvert bez pūlēm;
Oriģinālai- lai tā sastītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū;
Pievilcīgai- ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei;
Realizētai piemērotā laikā un vietā
Atkārtotai.

Author's comment
Atlants