Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Essays 'Atmiņas attīstības veicināšana pusaudžu vecumā', 1.
  • Essays 'Atmiņas attīstības veicināšana pusaudžu vecumā', 2.
  • Essays 'Atmiņas attīstības veicināšana pusaudžu vecumā', 3.
Extract

Pusaudžu klasēs mācību darba raksturs ir citāds nekā pamatskolā. Jaunā mācību satura apguve daudz vairāk prasa teorētisko domāšanu, spēju operēt ar abstraktiem jēdzieniem un vispārinājumiem. Tāpēc nereti jaunie secinājumi nesaskan vai ir pat pret­runā ar pusaudžu līdzšinējām zināšanām un pieredzi. Pamat­skolas klasēs visu apgūstamo jēdzienu būtību varēja izskaidrot ar konkrētu tēlu vai parā­dību palīdzību. …

Author's comment
Atlants