Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 1.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 2.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 3.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 4.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 5.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 6.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 7.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 8.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 9.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 10.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 11.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 12.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 13.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 14.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 15.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 16.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 17.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 18.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 19.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 20.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 21.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 22.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 23.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 24.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 25.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 26.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 27.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 28.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 29.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 30.
  • Research Papers 'Mācību procesa organizēšana grupu (nodaļu) taktikā', 31.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.nodaļa.  Mācību mērķa apraksts   
1.1.  Mācību mērķa nozīme   
1.2.  Mērķa apraksts   
2.nodaļa.  Nodarbības struktūra   
2.1.  Ievads   
2.2.  Iztirzājums   
2.3.  Vingrinājums   
2.4.  Kontrole   
2.5.  Nobeigums   
2.6.  Kopsavilkums   
Extract

VIENĪBAS MĀCĪBAS

Mācību vingrinājumi un šaušana ir vienas no Sauszemes spēku visbūtiskākajām aktivitātēm. Tādējādi tiek uzlabota mūsu spēja risināt uzdevumus un iemāca mūs strādāt kopā.
Apakšvienības komandiera vietnieks izstrādā aktivitāšu plānu. Tas tiek veikts, balstoties uz apakšvienības vajadzībām attiecībā uz mācībām, pamatojoties uz komandiera apstiprināto mācību plānu gadam.

a. Mērķis

Vienības mācību mērķis ir panākt, lai vienība (nodaļa) būtu spējīga veikt doto uzdevumu.

b.Vienības mācības vispārēji

Vingrinājumiem un šaušanai jāapmāca kareivjus sadarboties kopēju uzdevumu veikšanā. Līdz ar to uzdevums ir noteicošais mācību veida izvēlē.
Īpaši svarīgi vienības mācībās ir tas, ka kareivjiem jāiemāca kopīgi risināt tos uzdevumus, kuri ir pārāk plaši individuālai risināšanai. Līdz ar to vienību mācībās galvenais būs sadarbība. Sadarbības priekšnosacījums ir tas, ka tajā piedalās vairāki cilvēki, kā rezultātā iespējami pārpratumi. …

Author's comment
Atlants