Evaluation:
Published: 27.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Sociālā uzvedība patērētāja izvēles vadīšanā', 1.
  • Summaries, Notes 'Sociālā uzvedība patērētāja izvēles vadīšanā', 2.
  • Summaries, Notes 'Sociālā uzvedība patērētāja izvēles vadīšanā', 3.
  • Summaries, Notes 'Sociālā uzvedība patērētāja izvēles vadīšanā', 4.
  • Summaries, Notes 'Sociālā uzvedība patērētāja izvēles vadīšanā', 5.
Extract

Patērēšanas lēmums ir psiholoģiski motivēts.To nosaka patērētāja pārliecība par vajadzību aktualitāti,nostādne,intereses,vēlmes,vērtīborientācija.Motivācija kā cēlonis rada sekas,kas izpaužas patērētāja aktivitātē,virzībā un rīcībā.Patērēšanas izvēle pamatojas uz patērētāja pašizjūtu,attieksmi un motivāciju.…

Atlants