Evaluation:
Published: 11.05.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Vēsturiski estētiskā analīze    3
1.1.  Vispārējas ziņas par autoriem    3
1.1.1.  Komponists, skaņdarba vēsture, tā loma komponista daiļradē    3
1.1.2.  Dzejnieks, dzejas satura tematika, ideja un tēli; pantmērs    4
2.  Mūzikas izteiksmes līdzekļu analīze    5
2.1.  Žanrs, forma    5
2.2.  Faktūra, harmonija    6
2.3.  Melodija, balsvedība    6
2.4.  Metrs, takstsmērs, temps, ritms   
2.5.  Dinamika   
3.  Kormeistara darba analīze   
3.1.  Kora tips, veids   
3.2.  Diapazons, testitūra, vokālā noslogotība, skaņas veidošanas paņēmieni   
3.3.  Ansambļa veidošanās   
3.4.  Skaņojums, intonatīvās problēmas un to risinājumi   
3.5.  Artikulācija, ortoēpija   
4.  Mākslinieciskais izpildījums, diriģēšanas tehnisko paņēmienu izvēle   
4.1.  Skaņdarba interpretācijas plāns, kulminācijas, frāzējums   
4.2.  Mūzikas izteiksmes līdzekļu loma skaņdarba idejas un tēla atklāsmē   
4.3.  Diriģēšanas tehnikas paņēmienu izvēle   
5.  Izmantotā literatūra un citi informācijas avoti   
Extract

3. KORMEISTARA DARBA ANALĪZE
3.1. Kora tips, veids
1) tips – viendabīgs jauktais koris.
2) veids – četrbalsīgs jauktais koris. Atskaņojams kā profesionālam, tā laba līmeņa amatieru korim.
3.2. Diapazons, testitūra, vokālā noslogotība, skaņas veidojuma paņēmieni
1) visa kora diapazons: Es – f2
2) balsu diapazoni:
bass: Es – e1
tenors: B – g1
alts: g – c1
soprāns: b - f2
3) tesitūras:bass - ērta,
Tenors - erta, nevisai augsta,
Alts - zema,
Soprans - zema, videji augsta.
4) vokālā noslodze un skaņas veidošanas paņēmieni - akademisks dziedāšanas stils. Dziesmā sastopamas pauzes, un atekas.
3.3. Ansambļa veidošanās
Dinamiskais ansamblis lielākoties veidojas dabiski, jo komponista izveidotā harmonija parāda dziesas raksturu, kas lielā mērā pilda arī dinamikas attīstības principus.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants