Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pieci patēriņa produkti un to analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Pieci patēriņa produkti un to analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Pieci patēriņa produkti un to analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Pieci patēriņa produkti un to analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Pieci patēriņa produkti un to analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Pieci patēriņa produkti un to analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Pieci patēriņa produkti un to analīze', 7.
  • Summaries, Notes 'Pieci patēriņa produkti un to analīze', 8.
Extract

Lai nosauktu patēriņa produktus un tos analīzētu, ir vajadzīgs to atbilstošais jēdziens skaidrojums. Analizējot un aprakstot patēriņa produktus ir jāizmanto arī šadi jēdzieni:
Patērētāju tirgus ir tirgus, kura dalībnieki ir fiziskas personas, kuras pēta produktus savu vajadzību apmierināšanai un galējam patēriņam.
Tirgus ir patērētāju un potenciālo patērētāju kopums, kuriem ir līdzīgas vajadzības un vēlmes un kuriem ir nauda vai citas vērtības, ko var iemainīt pret šo vajadzību un vēlmju apmierināšanu. …

Author's comment
Atlants