Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija', 1.
  • Presentations 'Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija', 2.
  • Presentations 'Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija', 3.
  • Presentations 'Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija', 4.
  • Presentations 'Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija', 5.
  • Presentations 'Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija', 6.
  • Presentations 'Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija', 7.
  • Presentations 'Apģērbu veikala "Sasch" mobilā mārketinga stratēģijas realizācija', 8.
Extract

Pēc Globālās Mobilā Mārketinga Asociācijas datiem, ik mēnesi pasaulē tiek izsūtītas vairāk kā 350 miljardu teksta īsziņu jeb SMS, un, atsaucoties uz Yankee Group, viņi ziņo, ka vairāk nekā 15% no šīm īsziņām ir klasificējamas kā komerciāla rakstura jeb mārketinga īsziņas.

Atsaucība uz mobilā mārketinga kampaņām ir daudz lielāka, salīdzinot ar tiešā pasta kampaņām, pie tam izmaksas uz informācijas vienību ir mazākas. SMS strauji kļūst par efektīvu reklāmas kanālu.…

Author's comment
Atlants