Evaluation:
Published: 21.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas barjeras', 1.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas barjeras', 2.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas barjeras', 3.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas barjeras', 4.
Extract

8. Individuālā barjera – pamatā tādas indivīdu raksturojošās iezīmes kā uzmanības noturība, prasme koncentrēties, psiholoģiskais stāvoklis, intereses.
Piemērs: Skolā notika vēstures stunda. Ārā bija stiprs vējš un pērkona negaiss ar krusu. Brīžiem bija liels troksnis, un skolnieki nevarēja sadzirdēt, ko runāja skolotājs. Bērni bieži skatījās pa logu un nekoncentrējas uz vēsturiskās informācijas.
Skolotājam vajadzēja aizkārt logus un runāt skaļāk. Skolniekiem vajadzēja aizmirst par pērkonu un koncentrēt uzmanību uz darbu stundas laikā.

Author's comment
Atlants