• Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie faktori

     

    Research Papers20 Psychology

Evaluation:
Published: 11.10.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Used
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 1.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 2.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 3.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 4.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 5.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 6.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 7.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 8.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 9.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 10.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 11.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 12.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 13.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 14.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 15.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 16.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 17.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 18.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 19.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 20.
  • Research Papers 'Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie fakt', 21.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Summary    4
  Ievads    4
1.  Uztvere    5
1.1.  Prāta uztveršanas spējas    6
1.2.  Krāsu ietekme uz uztveri    7
2.  Reklāma    9
2.1.  Uzmanības piesaistīšana    10
2.2.  Reklāmas darbošanās īpatnības    12
2.3.  Mērķauditorija un tās iedalījums    13
3.  Pētījuma rezultātu analīze    14
  Secinājumi    20
  Izmantotie informācijas avoti    21
  Pielikums    22
Extract

SECINĀJUMI
1. Uztvere ir procesu kopums, kas palīdz cilvēkam atpazīt un organizēt sajūtas un piešķirt tām jēgu.
2. Uztveri ietekmē noskaņojums, veselības stāvoklis, intereses, profesija, vecums, dzimums un citi personīgie un cilvēciskie faktori.
3. Sievietēm un vīriešiem ir atšķirīgs galvas smadzeņu pagarinājums, kas atrodas galvaskausa pagarinājumā. Sievietēm ir divas X hromosomas, kamēr vīriešiem ir tikai viena.
4. Laikrakstos, pievienojot krāsainu virsrakstu, lasītāju skaits vīriešu vidū palielinās par 77%, un sieviešu vidū par 55%.
5. Pašas pareizākās krāsu kombinācijas tiek atzītas par sarkanu uz balta fona, melns uz dzeltena fona un zils uz balta fona.
6. Pati veiksmīgākā formula reklāmās ir A.I.D.A - attention, interest, desire, action.
7. Ļoti labi jāpārskata sava mērķauditorija, lai cilvēki paši pievērstu uzmanību reklāmai.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants