Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 1.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 2.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 3.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 4.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 5.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 6.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 7.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 8.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 9.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 10.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 11.
  • Research Papers 'Pašaudzināšanas programma', 12.
Extract

1. Klients: bērns ,8 gadi
Raksturojums:
Atvērts, radošs, emocionāli jūtīgs cilvēks. Emocionāli jūtīgs, īpaši pret negatīviem vērtējumiem, viegli ilgstoši aizvainojas. Cenšas neiesaistīties konfliktsituācijās. Ekstraverta personība. Ātri veidojas attiecības ar citiem cilvēkiem, labas komunikāciju spējas, skolā pieņemts kolektīvā. Vidējas intelektuālās spējas. Labi attīstīta atmiņa. Lieliska iztēle. Skolā ir grūtības ar latviešu valodas apguves programmu, trūkst gribasspēka, lai vairāk veltītu laika latviešu valodas apgūšanai(nepieciešama vecāku palīdzība).Ar pārējiem priekšmetiem veicas ļoti labi, nesagādā grūtības(nav nepieciešama vecāku palīdzība). Bērns no labvēlīgas ģimenes.
2. Bērna mērķis: trenēt gribasspēku, lai dabūtu pozitīvu vērtējumu noslēguma pārbaudes darba latviešu valoda. …

Atlants