Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Hiperaktīvi bērni', 1.
  • Research Papers 'Hiperaktīvi bērni', 2.
  • Research Papers 'Hiperaktīvi bērni', 3.
  • Research Papers 'Hiperaktīvi bērni', 4.
  • Research Papers 'Hiperaktīvi bērni', 5.
  • Research Papers 'Hiperaktīvi bērni', 6.
  • Research Papers 'Hiperaktīvi bērni', 7.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Klientu grupas raksturojums    3
2.  Mērķi un sasniedzamais rezultāts    5
3.  Sociālā pedagoga piedāvātās metodes un uzdevumi    5
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    7
Extract

„Seko norādījumiem”
Bērnam tiek iedota zīmēšanas lapa un rakstāmpiederums. Skolotājs stāsta, ko tieši jāzīmē, piemēram, lapas labajā pusē uzzīmē 2 paralēlās līnijas. Beigās skolotājs salīdzina bērna uzzīmēto ar savu zīmējumu.
Beigās refleksijas daļā pārrunā par tikko veikto uzdevumu. Kas bija grūti, kas –viegli.(5,95.lpp)
Hiperaktīviem bērniem ir ļoti grūti ilgi nosēdēt uz vietas , tāpēc viņiem obligāti ir jāizskustās.
Internetžurnālā „Mammam un tētiem” atrādu šādu izkustēšanās spēli.
Izstiepties kā kaķim paceļot rokas virs galvas.
Ievilkt galvu kā bruņurupucim, kad draud briesmas.
Iedomāties, kā uz deguns ir uzsēdusies muša –saspringt un atslābināties.

Atlants