Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Presentations 'Penitenciārā pedagoģija', 1.
  • Presentations 'Penitenciārā pedagoģija', 2.
  • Presentations 'Penitenciārā pedagoģija', 3.
  • Presentations 'Penitenciārā pedagoģija', 4.
  • Presentations 'Penitenciārā pedagoģija', 5.
  • Presentations 'Penitenciārā pedagoģija', 6.
  • Presentations 'Penitenciārā pedagoģija', 7.
Extract

Zinātniskāis autori piekrīt, ka sodā svarīgs ir ne tik daudz uzlikto procedūru saturs, bet gan pats tā uzlikšanas fakts un šajā faktā paustais komandas nosodījums.
Cilvēks ir jāizglīto. Sodītajam precīzi jāzina, par ko viņš tiek sodīts, un jāsaprot soda nozīme.
Ir vērts atzīmēt, ka cieņai ir svarīga loma pat tad, ja jūs uztver kā nepieklājīgu. Centieties izvairīties no sistemātiska soda.
Mēģiniet izmantot sodu retāk.
Nevainojiet un nesodiet cilvēku grupu, bet rīkojieties konkrēti un individuāli.…

Author's comment
Atlants