Evaluation:
Published: 27.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 1.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 2.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 3.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 4.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 5.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 6.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 7.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 8.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 9.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 10.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 11.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 12.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 13.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 14.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 15.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 16.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 17.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 18.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 19.
  • Business Plans 'Atpūtas kompleksa "Vītolmājas" izveide', 20.
Extract

4. MĀRKETINGA STRATĒĢIJA
4.1. ATPŪTAS KOMPLEKSA „VĪTOLMĀJAS” CENU POLITIKA
Atpūtas kompleksa „Vītolmājas” cenu politika ir viens no svarīgākajiem punktiem tirgus iekarošanā. pastāvīgiem klientiem.
Mēs savu sniegto pakalpojumu (laivu noma, ēdināšana, kā arī kultūras pasākumi) cenu noteikšanai izmantojam metodi, kurā tiek aprēķinātas uzņēmuma sniegto pakalpojumu ražošanas, realizācijas un popularizēšanas izmaksas un pieskaitīts standarta uzcenojums.
Uzņēmums darbosies monopolistiskās konkurences apstākļos, kad tirgū ir daudz uzņēmumu, kuri piedāvā līdzīgus pakalpojumus, bet to piedāvātā produkcija atšķiras no konkurentu piedāvātās produkcijas.
Uzņēmuma cenas būs atbilstošas tirgus līmenim, ņemot vērā konkurentu noteiktās cenas un iepriekš jau minētos faktorus.
Cenas nebūs augstākas par konkurentu noteiktajām cenām, bet gan nedaudz zemākas. Jāpiemin, ka nosakot zemākas cenas, kvalitāte sniegtajiem produktiem nemazināsies.

4.2. PAKALPOJUMU REALIZĀCIJAS KANĀLI
Uzņēmuma prioritāte ir klienti un viņu vēlmes, tāpēc uzņēmums izmantos tiešo mārketingu.
Efektīva reklāma, atlaižu sistēma un pozitīvā tēla veidošana sabiedrībā veicina produkta noietu tirgū. Tāpēc atpūtas kompleksa „Vītolmājas” plāno ievietot reklāmu laikrakstā „Vītoliņi” katras nedēļas izdevumā.
Paredzēts arī izveidot uzņēmumam informatīvo mājas lapu, tādējādi informējot klientus par jaunākajām aktualitātēm uzņēmumā.

Author's comment
Atlants