Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Kādā skolā es vēlētos strādāt', 1.
  • Research Papers 'Kādā skolā es vēlētos strādāt', 2.
  • Research Papers 'Kādā skolā es vēlētos strādāt', 3.
  • Research Papers 'Kādā skolā es vēlētos strādāt', 4.
  • Research Papers 'Kādā skolā es vēlētos strādāt', 5.
  • Research Papers 'Kādā skolā es vēlētos strādāt', 6.
Extract

Mūsu izglītības sistēma ieiet Eiropas apritē, kur centrālo vietu ieņem laba izglītība ar stabilām, akadēmiskām zināšanām, prasmēm un iemaņām, ar demokratizācijas un humanizācijas lomas paaugstināšanos. *(1.,76)
Līdz ar to mums pedagogiem ir jādara visas iespējas, lai varētu sagatavot jaunus cilvēkus dzīvei. Viss ir atkarīgs no pedagogu prasmes piemērot mācības skolēnu individuālajām spējām un vajadzībām.


Skolā pastāv demokrātiskais darba stils;
Tiek dota iespēja katram bērnam mācīties;
Vienas maiņas skola;
Atbilstoši labiekārtota, mājīga, radoša.


1.Kopveseluma pieeja izglītības procesa organizēšanā, kas balstīta uz integratīvo apmācību un demokrātisku tendenču nostiprināšanu.
Strādāt informāciju tehnoloģijas sabiedrībā
Skolēnu mācību iemaņas balstās uz pašatklāsmes pieeju (projekti, patstāvīgie darbi),
Socializācijas veicināšana – mācīšanās būt un pastāvēt, strādāt kopā ar citiem, bet celt savu pašvērtējumu,
Mācīties demokrātiju (mācība un audzināšanas procesā).

Author's comment
Atlants