Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Skolas logopēda darbs', 1.
  • Research Papers 'Skolas logopēda darbs', 2.
  • Research Papers 'Skolas logopēda darbs', 3.
  • Research Papers 'Skolas logopēda darbs', 4.
  • Research Papers 'Skolas logopēda darbs', 5.
  • Research Papers 'Skolas logopēda darbs', 6.
  • Research Papers 'Skolas logopēda darbs', 7.
Extract

Valoda ir ne tikai saziņas līdzeklis tā ir arī domāšanas instruments. Tādēļ, ja ir valodas attīstības problēmas, ir arī grūtības mācību vielas apguvē.
Tad ir nepieciešama dažādu speciālistu(logopēda, neirologa, pediatra, psihologa, speciālā skolotāja ) palīdzība, kuri ar dažādām metodēm palīdzēs bērnam kopīgās attīstošas nodarbēs mācīties valodiņu. Tās ir sarunas, dziesmas, ritmiski skaitāmpanti kopā ar kustībām, kas palīdz bērnam apgūt paša ķermeni un kustību prieku. Tās var būt sejas punktu masāžas vai rotaļas, kas attīsta pirkstiņu veiklību. Tie var būt vingrinājumi, kas attīsta elpošanu vai spēles ar skaņām, kas attīsta dzirdi.
Ar dažādu rotaļu un vingrinājumu palīdzību jāiemāca bērnam pareizi saklausīt skaņas un to secību vārdā, saprast dzirdēto. Pareizi un skaidri izrunāt skaņas, vārdus, veidot teikums un stāstiņus.
Ja valodas traucējumi ir īpaši smagi, tad pie logopēda var iemācīties sazināties arī ar attēlu, piktogrammu vai žestu palīdzību.
Kādas ir valodas problēmas bērniem? …

Author's comment
Atlants