Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 1.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 2.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 3.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 4.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 5.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 6.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 7.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 8.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 9.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 10.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 11.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 12.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 13.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 14.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 15.
  • Presentations 'Krīzes iejaukšanās. Sociālā darba teorijas analīze pēc Peina', 16.
Extract

Golana krīzes iejaukšanās modeli
C: kontrakts
noteikta klienta un darbinieka mērķus un uzdevumus
Vidus fāze: realizēšana
(1. līdz 6. interbija)
A: Datu apkopošana
iegūt trūkstošos datus
pārbaudīt neatbilstības
izvēlēties galvenās tēmas (zaudējums, uztraukums, izaicinājums)
B: izturēšanās pārmaiņas pārbaudīt klienta atdarināšanas
mehānismu problēmu jomā
noteikt reālus īstermiņa mērķus
noteikt vispārējos mērķus
kopīgi izstrādāt praktiskus «domāšanas» uzdevumus

Golana krīzes iejaukšanās modeli
Beigu fāze: nobeigums
(7. un , ja nepieciešams, 8. intervija)
A: nobeiguma lēmums
pārbaudīt periodu kopš vēršanās pēc palīdzības un atgādināt klientam ieteikt vietu kontaktiem un beidzot iztirzāt nobeigumu pretošanos
B: progresa apskats apkopot progresu
apkopot galvenās tēmas
atgādināt veiktos uzdevumus, sasniegtos mērķus, pārmaiņas, nepabeigto darbu
C: nākotnes plāni pārrunāt esošās problēmas
apspriest klienta plānus
palīdzēt klientam sajust, ka process ir beidzies
palīdzēt klientam labi justies atgriežoties pie citām problēmām

Atlants