Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 7.
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 8.
  • Research Papers 'Personības raksturojums', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personības jēdziens    4
2.  Personības veidojošie faktori un tās attīstības stadijas    5
2.1.  Personību skaidrojošie faktori    5
2.2.  Personības attīstība pēc Eriksona    6
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Extract

“Par personību šī vārda tiešā nozīmē mēs varam runāt, pieminot to, ko nosaucu par personības īpašībām, cilvēka vajadzībām un motīviem, emocionālo sfēru, tas būtu šaurākais personības definējums. Varam par personību runāt arī plašākā nozīmē, iekļaujot šajā izpratnē arī temperamentu un raksturu.”[2.,9.] Domāju, ka personību tiešām ļoti ietekmē katra vajadzības, var būt, ka cilvēks ir ļoti pieticīgs un viņam nevajag daudz, lai būtu laimīgs un viņš tāpat ir personība. Tāpat arī cilvēkam vajadzīgās lietas, ko viņš ir atzinis par tiešām svarīgām, pauž viņa nostāju, viedokli un domu virzību. Tas cik cilvēks ir motivēts veikt to vai citu darbu un viņa emocijas konkrētā situācijā ļauj gan viņam pašam, gan apkārtējiem ja ne saprast, tad nojaust noteikti cik attīstījusies ir viņa personība.
No iepriekš uzrakstītā sliecos domāt, ka esmu personība, es spēju pieņemt lēmumus atbilstoši savai pārliecībai. Reizēm tas atšķiras no apkārtējo uzskatiem par to kā būtu jādara un jārīkojas, bet tāpēc jau mēs katrs esam tik neatkārtojams. Ja mans mērķis ir mācīties un arī kaut ko iemācīties, tad esmu izstrādājusi vai izdomājusi plānu kā to panākt, un man šķiet nepieļaujami, ja, piemēram, tādā stundā kā ētika (vidusskolas mācību priekšmets), pasniedzēja nemitīgi liek pasvītrot atziņas, kuras drīzāk viņa pati vēlas uzsvērt, nevis audzēkņiem būtu tiešām nepieciešamas zināt. Protams, tas ir tikai mans viedoklis. …

Author's comment
Atlants