Evaluation:
Published: 12.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Alternatīvā izglītība', 1.
  • Summaries, Notes 'Alternatīvā izglītība', 2.
Extract

F.Frēbela
pedagoģija
Frīdrihs Frēbels 1782 -1852

Principi
„Audzināšana ir priekšzīme un mīlestība, nekas cits.”
F.Frēbels
Radošās darbības princips un reliģisko jūtu audzināšanas princips.
Pēc Frēbela domām, viss jāmāca veselumā, meklējot kopīgas sakarības, tā kā tas ir dabā.

Didaktiskais materiāls
Sešas „dāvanas”, kuras var salikt no vienkāršas uz sarežģītāku formu.
Galvenās formas ir kubs, cilindrs un lode, kas izgatavotas no koka.

Organizācijas īpatnības
Par galveno uzdevumu Frēbels uzskata iemācīt bērnus patstāvīgi domāt.

Skolotāja loma
Ar mācīšanās palīdzību nostiprināt un attīstīt bērna gribu.
Bērnudārza audzinātājas galvenais uzdevums ir rūpēties par saistošu, bērna dabai piemērotu, attīstošu un izglītojošu spēļu izvēli.

Vide
Labākā mācīšanās vide ir daba.





Author's comment
Atlants