-
SIA "Dzeta mode" iekšējās un ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 9 | |
Ievads | 9 | |
1. | SIA ”Dzeta mode” vispārējs raksturojums | 10 |
2. | Vides analīze | 14 |
2.1. | SIA ”Dzeta mode” tieši ietekmējošās ārējās vide | 30 |
2.2. | SIA ”Dzeta mode” netieši ietekmējošā ārējā vide | 53 |
3. | Iekšējās vides analīze | 59 |
3.1.1. | Mērķu raksturojums SIA ”Dzeta mode” | 59 |
3.1.2. | SIA ”Dzeta mode” personāla apraksts | 61 |
3.1.3. | SIA ”Dzeta mode” organizatoriskā struktūra | 65 |
3.1.4. | Darba kultūra SIA ”Dzeta mode” | 66 |
3.1.5. | SIA ”Dzeta mode” tehnoloģijas raksturojums | 66 |
4. | Finanšu darbības analīze | 67 |
Secinājumi | 73 | |
Priekšlikumi | 75 | |
Izmantoto avotu saraksts | 77 |
Diplomdarba tēma ir SIA” Dzeta mode” iekšējās un ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze. SIA” Dzeta mode ” ir dibināts 1998. gadā kā uzņēmums, kas nodarbojas ar gatavo apģērbu pārdošanu .Diplomdarba mērķis ir izpētīt gatavo apģērbu pārdošanas uzņēmumu SIA ”Dzeta mode” iekšējo un ārējo vidi un analizēt to ietekmi uz tā darbību. Darbā ir raksturota SIA” Dzeta mode” mārketinga iekšējā un ārējā vide, kas ietver sevī netieši un tieši ietekmējošo vidi. Darbā tiek pētīts uzņēmums, kurš nepievērš būtisku uzmanību mārketingam, kā arī neizmanto mārketinga sniegtās priekšrocības. Lai sasniegtu darba mērķi tiek uzstādīti šādi uzdevumi:
Pamatojoties uz literatūras analīzi, pētīt uzņēmuma darbību ietekmējošos ārējās un iekšējās vides faktorus, kam ir būtiska nozīme uzņēmuma turpmākās attīstības un konkurētspējas nodrošināšanai;
Noskaidrot ārējās vides faktorus, kuri ietekmē uzņēmuma darbības un attīstības iespējas;
Noskaidrot ārējās vides sekas, kā arī draudus un iespējas dotajam uzņēmumam;
Izpētīt, kas ir uzņēmuma klienti , vai viņi apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu, cenām un kvalitāti. Lai to izdarītu autors izveidos aptaujas anketu un izjautās veikala klientus. Šī informācija palīdzēs pieņemt lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma tālāko darbību un attīstību;
Veikt uzņēmuma SWOT analīzi;
Analizēt uzņēmuma finansiālo stāvokli;
Izvirzīt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma vides iespēju izmantošanai un draudu novērošanai.…
Vidusslānis Latvijā ir ļoti neliels. Viens no iemesliem ir, tas ka ārējie faktori kavē mazo un vidējo uzņēmumu darbību un attīstību . Visbūtiskāk to darbību un attīstību kavē valsts nodokļu politika , kas pieskaitāma pie politiskajiem faktoriem. Tāpat mazo un vidējo uzņēmumu attīstību vairumā gadījumu negatīvi ietekmē globalizācija un makroekonomiskie faktori, kuros ietilpst iekšzemes kopprodukta pieaugums, aizdevuma likmes, inflācija, depozīta likmes, kā arī budžeta un ārējās tirdzniecības deficīts vai pārpalikums.