Evaluation:
Published: 27.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 1.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 2.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 3.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 4.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 5.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 6.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 7.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 8.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 9.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 10.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 11.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 12.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 13.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 14.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 15.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 16.
  • Research Papers 'Planšetdatoru izmantošana sākumskolas izglītībā', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Kas ir planšetdators?    3
3.  Informāciju tehnoloģijas skolās    6
3.1.  Tehnoloģiju vadlīnijas planšetdatoru izmantošanai klasē    6
3.2.  Planšetdatoru izmantošana mācīšanas procesā    12
4.  Planšetdatoru kaitinoša puse    12
5.  Secinājums    13
  Izmantotie informācijas avoti    15
Extract

5. Secinājums
Jau tagad var redzēt akūto vajadzību pēc praktiskām prasmēm – tādām kā kritiskā domāšana, spēja pastāvīgi un mērķtiecīgi mācīties, plānot savu laiku, risināt problēmas, tikt galā ar stresu, analizēt apkārt notiekošo u.c. reālajā dzīvē pielietojamas spējas. Šī brīža izglītībā ir akūti svarīgi mainīt fokusu no līdzšinējās pasīvās faktu iekalšanas metodes uz tādu, kas skolēnus spēj ieinteresēt, aizraut un motivēt, savukārt jēgpilna tehnoloģiju izmantošana mācību procesā ir milzīgs atbalsts, lai mēs nonāktu pie mūsdienīga mācību procesa.
Jaunāko tehnoloģiju izmantošana paver jaunas iespējas mācību procesa organizēšanā. Izmantojot planšetdatoru plašās iespējas, mācību procesā vienlaicīgi var iekļaut gan skaņu un vizuālo attēlu, gan rakstīto tekstu un taktilos stimulus. Skolēni var mācīties, izmantojot vairākas maņas vienlaicīgi. Interaktivitātei ir liela nozīme, jo skolēni, pieskaroties ekrānam, var risināt uzdevumus, pārvietot attēlus, pārbaudīt izpildītos uzdevumus un, ja nepieciešams, atjaunot uzdevuma variantu. Svarīgi, ka mācības tiek organizētas atbilstoši skolēnu individuālajām vajadzībām. Skolēni uzdevumus var veikt patstāvīgi vai grupā, strādājot komandā. Tas pilnveido gan individuālo darba prasmi, gan prasmi strādāt grupā. Lai izmantotu planšetdatorus, nepieciešama atbilstoša mācību procesa plānošana un būtiski ir ievērot skolēnu attīstības īpatnības.

Author's comment
Atlants