Evaluation:
Published: 12.04.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Vertikālā un horizontālā komunikācija', 1.
  • Research Papers 'Vertikālā un horizontālā komunikācija', 2.
  • Research Papers 'Vertikālā un horizontālā komunikācija', 3.
  • Research Papers 'Vertikālā un horizontālā komunikācija', 4.
  • Research Papers 'Vertikālā un horizontālā komunikācija', 5.
  • Research Papers 'Vertikālā un horizontālā komunikācija', 6.
Extract

Abu līmeņu komunikācijas kanālos ir jāplūst sabalansētam informācijas apjomam. Cilvēki vēlas zināt, kas notiek! Horizontālajā kanālā ir jāplūst profesionālajai informācijai un pozi-tīvai sadzīviskajai informācijai. Vertikālajā kanālā ir jāplūst profesionālai informācijai, mo-tivējošai informācijai un atpakaļ jānāk atgriezeniskajai informācijai. Tikai šādi sabalansēta informācijas aprite ļauj veiksmīgāk uzņēmumam sekmīgi strādāt – arī pateicoties darbinieku apmierinātībai. Uzņēmums šodien dzīvo naidīgā ārējā vidē – konkurence, krīze, tādēļ ir svarīgi, lai naidīga vide neveidotos uzņēmuma iekšpusē.
Manuprāt, daudzos uzņēmumos nav izprasta personāla vadītāja funkcija, un viņš ir nepamatoti pārvērsts par izpildītāju, kas intervē potenciālos darbiniekus, sakārto personāla dokumentus un organizē personāla apmācības vai komandas motivējošos pasākumus. Per-sonāla vadītājam ir jābūt vertikālā komunikāciju kanāla operatoram – starpniekam starp va-dību un personālu. Šādam personāla vadītājam jāiekaro darbinieku uzticība un jābūt labām attiecībām ar vadību, kā arī jāpārzina psiholoģija un komunikāciju māksla.
Uzņēmumā ir jābūt abu tipu komunikācijai, jo bez tās cilvēka saziņa nevar pastāvēt. Katram uzņēmuma darbiniekam un arī vadībai ir jādomā par to, kāda ir uzņēmuma darbinieku ko-munikācija, lai uzņēmumā būtu veiksmīga saziņa, augsti panākumi, peļņa un laimīgi darbi-nieki un darba devēji.

Author's comment
Atlants