Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 1.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 2.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 3.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 4.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 5.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 6.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 7.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 8.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 9.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 10.
  • Presentations 'A/s "Hansabanka" norisošo nepieciešamo tirgvedības komunikāciju analīze', 11.
Extract

A/S "Hansabanka" - viena no vadošajām Latvijas komercbankām, ir dibināta 1992. gada 8. maijā.
Hansabankas stratēģija ir orientēta uz rezultātiem – tā vēlas sasniegt labāko it visā, ko dara. Bankas stratēģija balstās uz:
atvērtību – banka ir atklāta savā komunikācijā;
inovatīvu – tā mācās un ir gatava mainīties;
apņēmību – veidojot ilgtermiņa biznesu.

AS "Hansabanka" misija:
„Izprast klientu vajadzības, spēt piedāvāt viņiem vispiemērotākos finanšu risinājumus, tādējādi padarot klientu ikdienas dzīvi labāku. Tādā veidā palielinot bankas vērtību un dodot pozitīvu ieguldījumu sabiedrības attīstībā.”

Author's comment
Atlants