Evaluation:
Published: 28.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 1.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 2.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 3.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 4.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 5.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 6.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 7.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 8.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 9.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 10.
  • Research Papers 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Sabiedrisko attiecību būtība    3
2.  Divdesmitā gadsimta pirmā puse    4
3.  Edvards Bērnejs (Edward L. Bernays) (1891-1995)    7
4.  Aivijs Ledberts Lī (Ivy Ledbetter Lee) (1877-1934)    8
5.  Sabiedriskās attiecības Latvijā    9
  Nobeigums    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Extract

Ar uzņēmuma sabiedrisko attiecību koncepciju tiek saprasts gan imidža stratēģija, gan sabiedrisko attiecību kampaņa, kur abi tiek izmantoti, lai likvidētu aktuālu deficītu vai problēmu. Katrai organizācijai jāizstrādā komunikācijas ar sabiedrību koncepciju, kā arī krīzes situācijas koncepciju, kas balstās uz stratēģijām, savukārt stratēģijas bāzējas uz uzņēmuma filozofiju, vērtībām un mērķiem.
Sabiedrisko attiecību galvenais uzdevums ir ietekmēt sabiedrisko domu. Sabiedriskās attiecības saistītas ar uzņēmuma stratēģiju - plānot, kontrolēt, organizēt un vadīt. …

Author's comment
Atlants