Evaluation:
Published: 06.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 6.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 7.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 8.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 9.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 10.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 11.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 12.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 13.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 14.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 15.
Extract

SIA ‘Baltijas autobusu līnijas’ (SIA ‘BAL’) nodarbojas ar starptautiskajiem pasažieru pārvadājumiem. Kopš 1996.gada SIA ‘Baltijas autobusu līnijas’ pārstāv EUROLINES organizāciju, kurā apvienojušās 35 lielākās pasažieru pārvadātāju kompānijas no 25 Eiropas valstīm. EUROLINES dalīborganizācijas uz patreizējo mirkli saviem klientiem piedāvā plašāko maršrutu tīklu Eiropā, aptverot vairāk kā 1500 nozīmīgākās Eiropas pilsētas.
SIA ‘BAL’ kopējās darbības mērķi ir vairāki:
Peļņas palielināšana - jebkura uzņēmuma, kurš darbojas biznesa sfērā, veiksmīgas darbības rezultāts ir peļņa. Peļņa kalpo gan kā stimuls uzņēmēja darbībai, gan kā materiāls nodrošinājums uzņēmuma tālākai darbībai un attīstībai.
Esošās tirgus daļas saglabāšana un jaunu tirgus segmenta daļas iegūšana – esošās tirgus daļas saglabāšana ir ļoti svarīgs aspekts konkurences sīvajā cīņā. Daudz darba tiek ieguldīts, lai piedāvātu klientam izdevīgākus darījumu nosacījumu (zemāku cenu, dažādas atlaides, speciālas klientu atlaides, akcijas, izlozes, jaunus, interesantus maršrutus un tā tālāk), cenšoties izzināt jaunas viņu vajadzības un neļaujot konkurentiem pārvilināt uzņēmuma pastāvīgos klientus. Lai nodrošinātu nemitīgu attīstību un peļņu, nemitīgi jāmeklē arī jauni klienti.
Darbības spektra paplašināšana – tas ir ļoti jauns, bet ļoti svarīgs mērķis un pašlaik uzņēmumā iezīmējas jaunas attīstības tendences. Darbinieki tiek papildus izglītoti, un tiek meklētas iespējas, idejas un kontakti, lai firmas ietvaros izveidotu tūrisma aģentūru, kas nodrošinātu jaunu pakalpojumu (piemēram, tūrisma braucieni, viesnīcu rezervēšana ārvalstīs, aviobiļešu tirdzniecība, prāmju biļešu rezervēšana un tā tālāk) sniegšanu esošajiem klientiem un piesaistītu jaunus.…

Author's comment
Atlants