Evaluation:
Published: 20.05.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Summaries, Notes 'Problēmsituāciju risināšana 1,5 gadus veciem bērniem', 1.
  • Summaries, Notes 'Problēmsituāciju risināšana 1,5 gadus veciem bērniem', 2.
  • Summaries, Notes 'Problēmsituāciju risināšana 1,5 gadus veciem bērniem', 3.
  • Summaries, Notes 'Problēmsituāciju risināšana 1,5 gadus veciem bērniem', 4.
  • Summaries, Notes 'Problēmsituāciju risināšana 1,5 gadus veciem bērniem', 5.
Extract

Bērns pārbauda savas spējas
Bērnam ir trīs gadi. Caurspīdīgs trauks ar konfektēm ir nolikts redzamā vietā uz ledusskapja. Pie kura atrodas krēsls un skapītis. Bērns vēlējas pārbaudīt savas spējas, viņš atrada iespēju kā aizsniegt konfektes. Tēvs ieskrēja virtuvē un sabāra bērnu, par to, ka bez atļaujas ņem konfektes un galu galā kāpj uz krēsla, kur nav droši.
Bērnu interesēja akrobātiskais vingrinājums.
Tēvs varēja savādāk rīkoties šajā situācijā. Piemēram, teikt :“Oho! Tev gandrīz izdevās aizniegt konfekšu trauku. Tu esi nopelnījis vienu konfekti, malacis!“ Ja nevēlējaties, lai bērns ēd konfekti vai rāpjas uz krēsla, tad nevajag caurspīdīgu trauku atstāt redzamā vietā un krēslu pie ledusskapja. bērni tikai cenšas augt lielāki. Nav pareizi izteikt slikti formulētus aizliegumus, pavēles un komandas, kas nav piemērotas bērnu vecumam. Tādēļ vecākiem jāaug kopā līdz ar bērniem, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus bērna audzināšanā un sekmētu ciešas attiecības nākotnē.

Atlants