Author:
Evaluation:
Published: 11.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Preces analīze un dzīves cikls', 1.
  • Samples 'Preces analīze un dzīves cikls', 2.
  • Samples 'Preces analīze un dzīves cikls', 3.
  • Samples 'Preces analīze un dzīves cikls', 4.
Extract

Katrai precei ir tirgū ir ierobežots mūžs, kas noris no preces izstrādes brīdim līdz tās pārdošanas pārtraukšanai, proti līdz patērētājs preci ir iegādājies. Zinot preces dzīves cikla stadijas, kurā prece atrodas vai tikai atradīsies, var paredzēt un plānot, tālāku uzņēmuma mārketinga mērķus preces izveidē. Preces dzīves ciklam ir pieci posmi:
1.Izstrādes posms- prece tiek izstrādāta un ieviesta tirgū (produkts netiek pārdots),
2.Ieviešanas posms- pakāpeniski palielinās realizācijas apjoms,
3.Attīstības posms- tirgū atzīta un pieaug realizācijas peļņa,
4.Brieduma posms- pamazinās realizācijas apjoma pieauguma temps,
5.Krituma posms- realizācija un peļņa samazinās.…

Atlants