Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 1.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 2.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 3.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 4.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 5.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 6.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 7.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 8.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 9.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 10.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 11.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 12.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 13.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 14.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 15.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kas ir mārketings?    3
  Mārketinga mērķi    4
  Mārketinga uzdevumi    4
  Mārketinga funkcijas    5
2.  Mārketinga mix elementi    6
2.1.  Produkts (product)    8
2.2.  Cena (price)    8
2.3.  Vieta (place)    11
2.4.  Virzīšana (promotion)    12
3.  Praktiskā daļa    13
3.1.  Red Bull enerģijas dzēriens    14
3.2.  Slavenību izmantošana reklāmās    15
  Izmantotā literatūra    17
Extract

Mārketings ir internacionāls jēdziens (angļu val. market- tirgus), taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu – tirgvedība. Šis tulkojums tomēr nespēj pilnībā atspoguļot mārketinga jēdzienu. Tirgvedība un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāk un sarežģītāks. Mārketings ietver tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktus tirgū, produktu vadīšanu, cenu veidošanu, produktu sadali un virzīšanu tirgū. 1
Mārketinga būtības formulējums atrodams, atrodams aplūkojot dažādas mārketinga definīcijas, kurās to autori, ņemot vērā savu pieredzi un laika periodu, kad šī definīcija ir tapusi, akcentē dažādas mārketinga puses. 2
Mārketings ir:
Mārketings ir vadīšanas process, kurš ir atbildīgs par sekmīgu klienta pieprasījuma identificēšanu, paredzēšanu un apmierināšanu. (Shartered Institute of Marketing, 2001) 3
Mārketings ir plānošanas, koncepcijas īstenošanas, cenu veidošanās, produkta veicināšanas un ideju izplatīšanas process, kura mērķis ir radīt preču un pakalpojumu apmaiņu, apmierinot gan patērētāja, gan ražotāja vēlmes. (American Marketing Association, 1985) 3
Mārketings ir vadīšanas process, kura mērķis ir akcionāru ienākumu maksimizēšana, izstrādājot un īstenojot stratēģiju uzticības pilnu attiecību nostiprināšanu ar uzņēmumam vērtīgiem pircējiem (individuālajiem un organizētajiem) un stabilu atšķirīgu konkurences priekšrocību izveidošanai. (Peter Doyle).…

Author's comment
Atlants