Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 3.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 4.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 5.
Extract

Lielām un starptautiskām kompānijām ir ļoti svarīgi, lai reklāmas, kas ir veiksmīgas savā valstī būtu tik pat veiksmīgas arī ārvalstīs, kur ir kultūras atšķirības, citādāks dzīvesveids un citi faktori, kas ir atšķirīgi no savas valsts. Tieši tādēļ starptautiskās reklāmas tiek veidotas pēc konkrētiem principiem. Pastāv vairāki reklāmas veidi, tādēļ pirms pievērsties reklāmas kampaņas veidošanas prasībām, apskatīšu tos.
Reklāmas veidi:
1.Patērētāju reklāma;
plaša patēriņa preču reklāma;
sadzīves priekšmetu reklāma;
pakalpojumu reklāma.
2.Darījumu reklāma:
ražošanai;
tirdzniecībai (vairumtirdzniecība, mazumtirdzniecība);
imidža veidošana;
atrašanās vietas noteikšana
piedāvāto preču un pakalpojumu dažādība;
konkurētspējīgas cenas;
speciālistiem;
lauksaimniekiem.…

Atlants