Evaluation:
Published: 09.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 1.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 2.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 3.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 4.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 5.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 6.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 7.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 8.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 9.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 10.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 11.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 12.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 13.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēmas', 14.
Extract

Uzņēmums dibināta 1992 gadā. Darbību sāk 4 darbinieki, un uzņēmuma galvenie virzieni ir auto riepu no Krievijas tirdzniecība gan vieglajām, gan smagajām kravas automašīnām.
Uz šo dienu uzņēmumā strādā 65 darbinieki, ir atvērti pieci veikali ar noliktavu platību 3000 m2, kur tiek glabātas līdz 7300 riepas vieglajām automašīnām, līdz 2500 riebas kravas automašīnām, 160 komplektu vieglmetāla disku un 97 akumulātori.
Uzņēmuma apgrozījums 2007 gadā sastādīja1.8 Mill. Ls
Summārais pārdošanas riepu skaits 2007 gadā:
vieglajām automašīnām 12500 riepas
smagajām automašīnām 1300 riepas
Uzņēmuma misija - būt vadošajam izplatītājam Latvijā, lai pilnība apmierinātu patērētāju, klientu un piegādātāju vajadzības.
Darbības mēŗķi:
1. Līderpozīcijas Latvijas tirgū–palielināt uzņēmuma peļņu, saglabājot esošo pozīciju Latvijas tirgū, kā līderis ar plašāko preču sortimentu un kvalitatīvāko pasūtījumu izpildi.
2. Regulāri informēt patērētāju par jauna produkta vai pakalpojumu ieviešanu, vairāk sadarboties ar ārvalstu partneriem, iesaistot tos mārketinga aktivitātēs.
3. Nepārtrauktas kvalitatīvas sadarbības un informācijas apmaiņas nodrošināšana ar klientiem un starp uzņēmuma darbiniekiem.
4. Personāla kvalifikācijas celšana un attīstība.
5. Preču grupu attīstība saskaņā ar kompānijas koncepciju un preču zīmju izvēli un atlasi:
- augsta kvalitāte;
- ātra preces kustība;
- mārketinga atbalsts.…

Author's comment
Atlants