Author:
Evaluation:
Published: 23.07.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 1.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 2.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 3.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 4.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 5.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 6.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 7.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 8.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 9.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 10.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 11.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 12.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 13.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 14.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 15.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 16.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 17.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 18.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 19.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 20.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 21.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 22.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 23.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse māszinībās', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Hospitētās nodarbības    4
  Bioķīmija    4
  Pediatrija    5
  Fizioloģija    6
  Vadītās mācību nodarbības    7
  Fizioloģija    7
  Anatomija    9
  Atklātā ieskaites nodarbība    18
  Prakses pašanalīze    21
  Kalendārais plāns    22
Extract

Bioķīmija.

1.05.11.2004.g.
plkst. 8 00-9 35 (2 akad.st.)
Māsu zinību pamatkurss 2.kurss 20 studentes

2.Ņemot vērā lielo studentu skaitu, telpa maza, neatbilstoša .Soli izvietoti viens aiz otra , katrā rindā pa sešām vietām.Telpas apgaismojums atbilstošs.Telpā ir tāfele , ir pieejams kodoskops , kas tiek arī izmantots, bet saskatīt no pēdējiem soliem kodoskopu ir apgrūtinoši.Studentes vairākkārt pārjautā uz kodoskopa attēloto.
3.Nodarbības tēma;Pamati un aminoskābes.
Studentes tie gatavotas pārbaudes darbam – testam par iepriekšminēto tēmu.Pirms nodarbības pasniedzējs iepazīstina par nodarbības mērķi – sagatavot testam.Neskaidrākos jautājumus pasniedzējs vēlreiz pārrunā iesaistot studentes.
4.Lekcija ar studentu piedalīšanos.Pasniedzējs izklāsta tēmu un uzdod studentēm jautājumus par tikko izklāstīto , tādējādi pārliecinoties par tēmas pārvaldīšanu.…

Author's comment
Atlants