Evaluation:
Published: 27.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar dominanti latviešu valodā un konstruēšanā', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar dominanti latviešu valodā un konstruēšanā', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar dominanti latviešu valodā un konstruēšanā', 3.
Extract

• Bērni atbild uz jautājumiem par stāsta saturu.
• Kustību pauze : „Ko mēs varētu samīļot”,krusteniskie vingrinājumi.
• Ar žetonu palīdzību bērni tiek sadalīti trijās grupās. Kustību rotaļa „Uzmini pieturu”.
• Bērni darbu turpina pa apakšgrupām:
1. Pie pirmā galda bērni sēj puķuzirņus.
2. Pie otrā galda bērni sagatavo pupas diedzēšanai.
3. Pie trešā galda bērni grupē pupas pēc taustes. Jāatpazīst kurā maisiņā ir atbilstošās pupas.
• Pēc nodarbības bērni vērtē savu darbību, atbildot uz jautājumiem – kas tev patika, kas izdevās, ko tu jaunu apguvi?

Atlants