Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 1.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 2.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 3.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 4.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 5.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 6.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 7.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 8.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 9.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 10.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 11.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 12.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 13.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 14.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 15.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 16.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 17.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 18.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 19.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 20.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 21.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 22.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 23.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 24.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 25.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 26.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 27.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 28.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 29.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 30.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 31.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 32.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 33.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 34.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 35.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 36.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 37.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 38.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 39.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 40.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 41.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 42.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 43.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 44.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 45.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 46.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 47.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite un prezentācija', 48.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Prakses dienasgrāmata    3
2.1.  Prakses vadītāji un termiņi    4
2.2.  Veikto darbu uzskaite    5
3.  Mārketinga (tirgzinību) prakses uzdevumi    8
  1. uzdevums    9
  2. uzdevums    11
  3. uzdevums    12
  4. uzdevums    13
  4. uzdevums    14
  6. uzdevums    16
  7. uzdevums    19
  8. uzdevums    20
  9. uzdevums    21
  10. uzdevums    22
  11. uzdevums    23
  12. uzdevums    24
4.  Aktīvās prakses atskaite    25
5.  Secinājumi    28
6.  Priekšlikumi    29
7.  Mārketinga (tirgzinību) prakses vadītāja uzņēmumā atsauksme    30
8.  Biznesa vadības koledžas mārketinga (tirgzinību) prakses vadītāja recenzija    32
Extract

Uzņēmums izmanto vēl vienu Facebook piedāvātu instrumentu – Facebook Pixel. Tas ir uzņēmuma mājas lapai pievienots kods, kas piefiksē mājas lapas apmeklētājus, kas ir arī Facebook reģistrēti lietotāji. Facebook Pixel atskaitēs ir apskatāma informācija par lietotāju uzvedību mājas lapā, piemēram, lapu skatījumi, aizpildītas anketas, veikts pirkums un citi, kā arī demogrāfiskie, ģeogrāfiskie un personiskie raksturlielumi. Pateicoties šai informācijai, ir daudz vienkāršāk noteikt produkta mērķauditoriju, savukārt tas ļauj koncentrēties uz tieši tiem mājas lapas apmeklētājiem, kuri varētu veikt pirkumu.
Viens no efektīvākajiem uzņēmuma izmantotajiem rīkiem ir Google AdWords. Tas ir rīks, ar kura starpniecību ir iespējams izvietot reklāmas nevien Google atlases rezultātu lapās, bet arī partneru mājas lapās, turklāt tas ļauj precīzi segmentēt mērķauditoriju. Rīks palīdz novērtēt kampaņas veiktspēju, lai tā lietotājs varētu pielāgot reklāmu, tādējādi produkta reklāma tiek rādīta potenciālajiem klientiem uzņēmuma izvēlētajā formātā, vietā un laikā.
Google AdWords rīks ir sasaistīts ar Google Analytics, lai visu informāciju par mājas lapas apmeklētājiem un reklāmām varētu apskatīt vienuviet. Google Analytics ir Google pakalpojums, kas apkopo informāciju par visiem mājas lapas apmeklētājiem un viņu darbībām, tostarp tiek apkopota arī informācija par klikšķiem uz Google AdWords reklāmas. Šis pakalpojums ir vēl viena lieliska iespēja uzzināt, kas ir uzņēmuma produkta mērķauditorija, no kurienes nāk mājas lapas apmeklētāji un ko viņi meklē mājas lapa. Sava klienta pazīšana ir viens no nozīmīgākajiem soļiem uz nosprausto mērķu sasniegšanu!

Secinājumi
• Uzņēmums izmanto vairākus no populārākajiem un efektīvākajiem interneta mārketinga rīkiem.
• Uzņēmums ir aktīvs sociālajos medijos.
• Uzņēmums efektīvi izmanto e-pasta mārketinga sistēmu.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants