Evaluation:
Published: 16.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 1.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 2.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 3.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 4.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 5.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 6.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 7.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 8.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 9.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 10.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 11.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 12.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 13.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 14.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 15.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 16.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 17.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 18.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 19.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 20.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 21.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 22.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 23.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 24.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 25.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 26.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 27.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 28.
  • Practice Reports 'Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniec', 29.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA “MMM” darbības veida un vēstures apraksts    5
2.  Uzņēmuma SIA “MMM” organizatorisko struktūru apraksts    6
3.  Uzņēmuma SIA “MMM” vide    8
3.1.  Tirgzinības iekšējās vides analīze    8
3.1.1.  Uzņēmuma SIA “MMM” piedāvāto produktu apraksts    8
3.1.2.  Uzņēmuma SIA “MMM” mērķu un stratēģijas formulēšana    9
3.2.  Tirgzinības ārējā vides analīze    10
3.2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    10
3.2.2.  Netieši ietekmējoša ārēja vide    15
3.3.  Sia “MMM” SWOT analīze    18
4.  Uzņēmuma ekonomiskā darbība un tās rezultāti    21
4.1.  Horizontāla analīze    21
4.2.  Vertikālā analīze    23
4.3.  Finanšu koeficentu aprēķināšana    24
4.3.1.  Rentabilitātes rādītāju analīze    24
4.3.2.  Likviditātes rādītāju analīze    25
4.3.3.  Maksātspējas radītāju analīze    26
4.3.4.  Aktivitātes radītāju analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Par pētījuma objektu izvelējamies SIA „MMM” uzņēmumu, kur autors pašlaik strādāju. SIA „MMM” ir specializēts datortehnikas izplatītājs. Esot viens no IT mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, kas darbojas jau devīto gadu.
Ikviens uzņēmums saskaras ar nepieciešamību pieņemt lēmumus. Tas, cik lielā mērā pieņemtie lēmumi būs izsvērti un pareizi, ir atkarīgs no rīcībā esošās informācijas. Ar pētījumiem saprot sistemātisku datu iegūšanu un analīzi dažādos darbības aspektos. Mārketinga un uzņēmējdarbības ekonomikas pētījumi - funkcija, kas ar informācijas palīdzību saista uzņēmumu ar tirgiem, patērētājiem, konkurentiem, ar visiem ārējās vides elementiem un to rezultātu analīzi. Pētījumi saistīti ar lēmumu pieņemšanu visos darbības aspektos.
Prakses atskaites mērķis ir apkopot un izanalizēt informāciju par uzņēmumu SIA „MMM”, lai noteiktu tā vidi ietekmējošos faktorus un izvērtētu darbības rezultātus, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības iespējām.
Vadoties no izvirzītiem mērķiem, noteikti risināšanai sekojoši uzdevumi:
jāraksturo uzņēmumu kopumā, tās darbību un vēsturi, lai gūtu vispārējo priekšstatu par uzņēmumu
jāraksturo uzņēmuma organizatorisko struktūru, lai uzzinātu izmatota organizācijas struktūra vai ir efektīva
jāapraksta faktori, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo vidi, jāveic vides izpēte, lai izprastu vides stiprās un vajās puses
jāapraksta faktori, kas ietekmē uzņēmuma ārējo vidi, jāveic vides izpēte, lai izprastu kādiem mainīgiem spēkiem pakļauts uzņēmums
jāanalizē uzņēmuma ekonomiskā darbība un tās rezultāti, lai uzzinātu, vai attaisnojas ieguldītie līdzekļi
izvirzīt secinājumus un priekšlikumus, lai veicinātu turpmāko efektīvāko uzņēmuma attīstību…

Author's comment
Atlants