Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 1.
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 2.
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 3.
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 4.
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 5.
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 6.
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 7.
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 8.
  • Research Papers 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultūras tūrisms Latvijā    4
1.1.  Apmeklētākie pasākumi    4
1.2.  Ievērojamākie apskates objekti    5
2.  Muižas.To izmantošana uzņēmējdarbībā    7
  Nobeigums    8
  Izmantotie interneta resursi    9
Extract

Nobeigums
Kultūras resursus var iedalīt materiālajos un nemateriālajos. Materiālie resursi – arheoloģiskās vērtības, vēsturiskie pieminekļi, arhitektūra, mākslas darbi, raksti, dokumenti. Nemateriālo resursu kopumu veido dejas, mūzika, folklora, dziesmas un tradīcijas. Kultūras tūrismā var izmantot visas formas, sākot ar muzeju un beidzot ar populārās mūzikas koncerta apmeklējumu. Kultūras tūrisma objekti sastopami kā pilsētās, tā arī lauku teritorijās, tādējādi tiek veicināta reģionālā attīstība.
Ģeogrāfiskā stāvokļa dēļ tūrismam Latvijā ir izteikti sezonāls raksturs, kas ietekmē tūrisma komercdarbību un apgrozījumu, it īpaši, tūristu izmitināšanas un apkalpošanas komersantiem. Zināmos periodos šo pakalpojumu sniedzēju ienākumi var būt ļoti atkarīgi no tūristiem.Tūrisma industriju veido dažādu sektoru tīkls, kā, piemēram, transports, apmešanās vietas, ēdināšana u.c., kur katrs ieņem svarīgu lomu tūrisma industrijas veidošanā.
Tūrisma nozarē ir ievērojami pastiprinājusies konkurence, kas nosaka nepieciešamību veikt tūrisma produktu, pakalpojumu un ceļojuma galamērķu efektīvu pozicionēšanu tūrisma tirgū. Veiksmīga kultūras tūrisma priekšnosacījumi ir attiecīgo objektu popularizēšana un nebaidīšnās izmēģināt arvien jaunus apmeklētāju piesaistīšanas paņēmienus. Kultūras tūrisms nav tikai vienkārša maršruta izstrāde, bet gan emocionālās saiknes un ieinteresētības radīšana, lai tūristiem rastos vēlme Latvijā atgriezties atkārtoti.

Author's comment
Atlants