.
Author:
Evaluation:
Published: 14.12.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 1.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 2.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 3.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 4.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 5.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 6.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 7.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 8.
  • Presentations 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 9.
Extract

FORMAS REKLĀMĀS
Noslēgtām, regulārām, simetriskām, vienkāršām un lakoniskām formām ir tendence izskatīties salīdzinoši izteiksmīgākām.
Īpaši izteiksmīgas formas ir aplis, kvadrāts, „zelta griezuma” taisnstūris, elipse ar tuviem fokusa punktiem un regulārs trijstūris.

SKAŅA REKLĀMĀS
Melodijas izmantošana reklāma ir ļoti būtiska.
Populāra melodija ir vieglāk uztverama, tomēr tā ir saistīta ar zināmu risku aktivizēt nevēlamas emocijas.

Author's comment
Atlants