Evaluation:
Published: 12.07.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 1.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 2.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 3.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 4.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 5.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 6.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 7.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 8.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 9.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 10.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 11.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 12.
  • Research Papers 'Kooperatīvās mācīšanās metode', 13.
Extract

Kooperatīvā mācīšanās jeb mācīšanās sadarboties ir viena no nozīmīgākajām interaktīvajām mācīšanās stratēģijām. Sadarbība raksturo savstarpēji saistītu cilvēku sabiedrību, tāpēc ikviena sabiedrības tendence, virzība vai izpausme būs produktīvāka, ja mijiedarbības veids starp cilvēkiem, kas tajā iesaistījušies, izpaudīsies sadarbībā. Kooperatīvajā mācīšanās procesā audzēkņi izmanto savu pieredzi, savus intelektuālos un emocionālos resursus, viens otru bagātina, māca un mācās.


Kooperatīvās mācīšanās mērķi un uzdevumi

Kooperatīvā mācīšanās ietver divus mērķus – akadēmisko un sociālo. Tā palīdz attīstīt vispusīgu audzēkņa personību – bagātina kognitīvo, emocionālo un gribas sfēru. Attīsta “Es” koncepciju, vajadzības, motīvus, intereses, sagatavo dzīvei demokrātiskā sabiedrībā, iemāca saglabāt autonomiju, uzņemties atbildību, sadarboties un pašaktualizēties.

Author's comment
Atlants