Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Atmiņa', 1.
  • Research Papers 'Atmiņa', 2.
  • Research Papers 'Atmiņa', 3.
  • Research Papers 'Atmiņa', 4.
  • Research Papers 'Atmiņa', 5.
  • Research Papers 'Atmiņa', 6.
  • Research Papers 'Atmiņa', 7.
  • Research Papers 'Atmiņa', 8.
  • Research Papers 'Atmiņa', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    1
2.  Atmiņas psiholoģiskā teorija    2
3.  Atmiņas procesi    3
4.  Praktiskais novērtējums manā sporta veidā    4
5.  “Piktogrammas” rezultātu analīze pētot manu atmiņu    5
6.  Nobeigums    7
7.  Literatūras saraksts    8
Extract

Atmiņa ir psihisks process, kurā cilvēks iegaumē, saglabā, reproducē un aizmirst pieredzēto. Atmiņa piedalās izziņas procesā jau uztveres aktā, jo pati uztvere nav iespējama bez tēla atpazīšanas.
Psiholoģijas zinātnē ir izveidojušās trīs pieejas atmiņas klasifikācijā:
atmiņa tiek klasificēta, balstoties uz informācijas saglabāšanas ilgumu – īslaicīgā, ilglaicīgā un operatīvā -, tas ir atmiņas blokmodelis;
balstās uz cilvēka fizisko un psihisko aktivitāti iegaumējot – atkarībā no šīs specifikas izšķir tēlaino, vārdiski loģisko, motorisko un emocionālo atmiņu;
balstās uz mērķtieksmi iegaumēšanas procesā. Izšķir tīšo, netīšo un fona atmiņu.…

Author's comment
Atlants