Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 1.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 2.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 3.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 4.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 5.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 6.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 7.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 8.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 9.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 10.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 11.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 12.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 13.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 14.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 15.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 16.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 17.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 18.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 19.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 20.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 21.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 22.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 23.
  • Research Papers 'Temperamenta tipu atšķirība eksakto un humanitāro klašu skolēniem', 24.
Extract

Reizēm mēs uzdodam sev jautājumus par to, kādi esam patiesībā, arī meklējam attaisnojumus kādēļ nemainīties. Jēdzienu „temperaments” mēs izmantojam individualitātes noteikšanai, lai redzētu ar ko katrs cilvēks ir unikāls un atšķiras no citiem. Darba autors vēlējās uzzināt to, kas ir temperaments, kādi ir temperamenta veidi, kā tas var ietekmēt cilvēka patieso būtību, kā arī galvenais- kā un cik ļoti temperamenta tipi atšķiras eksakto zinātņu klašu skolēniem no humanitāro zinātņu klašu skolēniem.
Katrs no mums ir neatkārtojams. Mēs visi sastāvam no dažādu īpašību salikuma, un šis salikums-ātruma raksturojums, tipiska uzvedība tipiskās situācijās, zināšanu, prasmju un iemaņu apgūšanas ātrums un vieglums- mūs atšķir no apkārtējiem cilvēkiem. Visu mūžu mūs citi cilvēki vīlē, slīpē un pulē. Līdzko iedomājamies, ka beidzot esam gatavi, kāds mūs atkal sāk pārveidot. Mēs katrs piedzimstam ar savu temperamentu un rakstura īpašībām, mūsu „neapstrādāto izejmateriālu”.…

Author's comment
Atlants