Author:
Evaluation:
Published: 22.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Prezentācijas prasme', 1.
  • Summaries, Notes 'Prezentācijas prasme', 2.
  • Summaries, Notes 'Prezentācijas prasme', 3.
Extract

Klausītāju izvietojums publiskas runas laikā telpā var būt dažāds. Kādām situācijām Jūsuprāt piemēroti zemāk norādītie klausītāju vietu izkārtojumi telpā? Kādi ir šo izkārtojumu pozitīvie un negatīvie aspekti?
a) Manuprāt, šāda veida vietu izkārtojumi telpā ir diezgan labi piemēroti klasei skolā. Skolotājs var redzēt visus skolēnus, jo telpa ir šaura. Bet telpas garuma dēļ, skolēni, kas sēž pēdējos solos nevar labi dzirdēt, ko runa skolotājs, kā arī redzēt, kas ir uzrakstīts uz tāfeles.


b) Šāda veida telpas izkārtojums, manuprāt, piemērots lekciju lasīšanai universitātē ar lielu studentu plūsmu, jo telpas plašums ļauj studentiem izvietoties tuvāk lektoram un dzirdēt teikto un redzēt uzrakstīto, bet lektors jau nevar uztvert visu auditoriju reizē.

c) Šis izkārtojums arī piemērots lekciju lasīšanai vai kādu praktisko darbu vadīšanai, jo visi cilvēki, kas atrodas auditorijā izvietoti ērti, lai dzirdētu un redzētu pasniedzēju. Arī pasniedzējs visus var redzēt, tāpēc tāds izkārtojums var būt piemērots arī skolai, ar nosacījumu, ka stundā piedalās ne visa klase, bet kāda maza grupa.…

Author's comment
Atlants