Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 1.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 2.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 3.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 4.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 5.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 6.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 7.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 8.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 9.
  • Research Papers 'Tirgus un produkta izaugsmes matrica. McDonalds analīze', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ansofa Matrica    3
1.1.  Iekļūšana tirgū    4
1.2.  Tirgus attīstība    4
1.3.  Produkta attīistība    5
1.4.  Diversifikācija    5
2.  McDonalds analīze    5
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    9
Extract

Diversifikācija.
Uzņēmējdarbības dažādošana nav vislabākā ideja kompānijai, jo tā ir liels risks, taču McDonalds ir pierādījis panākumus arī šajā stratēģijā. Kā visveiksmīgāko jāatdzīst McCafe, kas tikai izveidots 1993.gadā Austrālijā. Tās galvenais mērķis ir konkurēt ar citiem augstākās kvalitātes kafijas ražotājiem, kā piemēram, Starbucks, taču ar ievērojamām zemākām cenām. Liela daļa ienākumu viedojas tieši pateicoties McCafe, īpaši uzsverot, ka tas ir ļoti konkurētspējīgs tieši brokastu pārdošanas periodā. Kā vēl viens veiksmīgs piemērs ir furbola festivāls, ko McDonalds rīko bērniem. Nav noslēpums, ka McDonalds bieži sponsorē dažādus pasākumus un labdarības akcijas, taču McDonalds arī aktīvi paši veido pasākumus un festivālus. Kā viens no mazāk veiksmīgiem piemēriem ir Golden Arch viesnīca. Tā tikai atvērta 2000.gadā Šveicē, kā 4 zvaigžņu viesnīca, lai arī tajā momentā tā likās kā lieliska iespēja, taču drīz vien pierādījās, ka šī viesnīca nevar konkurēt ar citām jau zināmām kompānijām, un tā pēc nepilnu 4 gadu pastāvēšanas tā tika pārdota.
McDonalds nepārtraukti mainās un meklē jaunas iespējas un produktus kā pārsteigt jau esošos klientus un noteikti pīesaistīt jaunus klientus. Tā spēja globāli pielāgoties ik katram ir viena no milijons citām veiksmes atslēgām, šajā kompānijā.

Author's comment
Atlants