Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 15.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 16.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 17.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 18.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 19.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 20.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 21.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 22.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 23.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 24.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 25.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 26.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 27.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 28.
Extract

Lielākoties vadīju nodarbības, vēlējos pārbaudīt pati sevi. Rīta apļus vadīju reti un pēcpusdienas gandrīz nesanāca vadīt vispār, jo bērni devās uz citu grupiņu, kur atradās mazāku bērni.
Ar praksi esmu apmierināta, ieguvu daudz jaunu paziņu, daudz jaunu ideju un pārliecību par savām spējām. Ļoti patika vadīt nodarbības un redzēt savu ideju realizāciju. Pēc katras nodarbības sajutu patiesu gandarījumu par padarīto darbu. Protams, novadot nodarbības bija pašai iespējas redzēt savas kļūdas. Ļoti daudz ietekmēja arī bērnu sagatavotība, jo, lai gan pēc programmas standartiem bērniem bija jau daudz kas jāmāk, ne vienmēr viņu prasmes atbilda prasītajam.
Lai attīstītu prasmes individuāli strādāju ar bērniem. Sagriezu 1 cm platas papīra strēmeles un tiem bērniem, kam negāja ar griešanu devu griezt.
Tad bar bērniem kopā no salvetēm gatavojām bumbiņas, krāsojām krāsojamās grāmatiņas un zīmējām ar zīmuļiem un vaska krītiņiem. …

Author's comment
Atlants