Evaluation:
Published: 23.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 1.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 2.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 3.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 4.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 5.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 6.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 7.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 8.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 9.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 10.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 11.
  • Summaries, Notes 'Personības attīstības teorijas', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pusaudža raksturojums    4
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    12
Extract

Ģimene dzīvo vienistabas dzīvoklī bez ērtībām vienu gadu. Pirms tam dzīvoja laukos savā mājā. Ģimenē aug nepilngadīgs bērns – puika 13. gadus vecs. Bērnam ir abi vecāki, kuri strādā. Pusaudzis ir labi apģērbts un kabatas naudas nekad netrūkst. Divi vecākie brāļi dzīvo atsevišķi un ir nodibinājuši savas ģimenes. Māte pret savu jaunāko bērnu izturas noraidoši un ar “viltus” gādību, vairāk rūpējas par vīra labsajūtu. Lai pusaudzis tēvu netraucētu, bērnam pēc iespējas vairāk ir jāuzturas laukā. Māte vienmēr rūpējas par to, lai tēvs nekad neuzzinātu par dēla “noziegumiem”, jo tad viņš puiku sit.…

Author's comment
Atlants